Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

H Τρίτη Δημοτικού (2009-2010) του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου Βοιωτίας.

  Τη σχολική χρονιά 2009-2011 υπηρετούσα με απόσπαση στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου του νομού Βοιωτίας. Λίγες μέρες πριν το τέλος της χρονιάς, μια από τις μαθήτριες μου, η Έλενα Κ., έφτιαξε μια ζωγραφιά των παιδιών της τάξης μαζί με το δάσκαλό τους και μου τη χάρισε.
   Τη ζωγραφιά αρχικά την κρεμάσαμε στο πίνακα ανακοινώσεων της τάξης για να τη θαυμάζουμε και μετά τη λήξη των μαθημάτων την κράτησα. Για να τη διατηρήσω σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση, την τοποθέτησα σε ένα μεγάλο κάδρο και την κρέμασα σε ένα από τα δωμάτια του σπιτιού μου στην Πάρο! Έτσι στις καλοκαιρινές μου διακοπές έχω την τύχη να με συντροφεύουν όμορφες αναμνήσεις από τα παιδιά του μικρού αυτού χωριού στη Βοιωτία.  

2 σχόλια: