Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Γνωριμία με τα θρεπτικά συστατικά: υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπη.

   Την Παρασκευή 18-2-2011 γνωρίσαμε τα θρεπτικά συστατικά των τροφών και συγκεκριμένα τους υδατάνθρακες, τις πρωτεΐνες και τα λίπη. 
   Οι δραστηριότητες του 4ου φύλλου εργασιών μάς έδωσαν την αφορμή να τραγουδήσουμε και να ζωγραφίσουμε για τη διατροφή!
Οι στίχοι των τραγουδιών που εμπνευστήκαμε για την 1η δραστηριότητα.

Τα Θηρία έγραψαν:
Τα δημητριακά μου αρέσουν γιο
και μόλις τα φάω 
πάω στο σχολειό!

Το ψάρι είναι θρεπτικό
και μου αρέσει πολύ αυτό!

Το ελαιόλαδο έχει λιπαρά
και τα μακαρόνια είναι κατσαρά!

Οι Απίθανοι τραγούδησαν: 
Είμαι το λίπος, είμαι χοντρό
και για αυτό θα μπω
μέσα στο φαγητό!

Είμαι το ψάρι, είμαι μικρό
και θα κολυμπάω στο Σαρωνικό!

Οι Super Breakfast μάς ταξίδεψαν με:
Είμαι παγωτό καλό
αλλά όχι θρεπτικό συστατικό!
Τα παιδιά με αγαπούν πολύ
και με τρώνε κάθε Κυριακή!

Οι S.P.D. ερμήνευσαν:
Τα δημητριακά είναι
πολύ θρεπτικά συστατικά.
Με υδατάνθρακες πολλούς
μας κάνουν δυνατούς!

Κρέατα, ψάρι και αβγά
είναι όλα θρεπτικά
αρκεί να μην τα τρως πολύ συχνά!
Μετά το τραγούδι, μάς άνοιξε η όρεξη και στρώσαμε τα τραπέζια μας για κολατσιό!
 Το τραπέζι των S.P.D.

 Το τραπέζι των Θηρίων.
 
Το τραπέζι των Απίθανων.

Το τραπέζι των Super Breakfast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου